zondag 23 mei 2010

stipjes!

Ik ben niet zo'n stipjesmens. Maar ik had al wel veel leuke stipjes langs zien komen op Sancho en was dan toch maar overstag: ik kocht een lap tricot met stipjes. Gevolg: de lap lag maanden in de doos, want ik wist niet wat ik er mee moest.
Nu had ik even de behoefte iets heel simpels te maken, een Amelie of zo. En daar kwamen de stipjes weer om de hoek kijken! En ik moet zeggen dat ik 'm echt leuk vind geworden. De applicatie van de taart heb ik van Applicatie-en-zo, en die vind ik er helemaal leuk bij, nog meer stipjes!
Over het boordje ben ik niet helemaal tevreden, maar die heb ik dan ook wel heel erg uit de losse pols zonder te spelden aangelockt. En de zoom is ook nog niet helmaal goed. Ik heb het randje van de stof omgevouwen en toen afgelockt. Op zich is  'ie mooi, maar hij krult nog wel een beetje om. Als ik een keer de cover op tafel heb staan, zal ik 'm nog even coveren, dan gaat het waarschijnlijk beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten